Förlåt att jag inte har bloggat ngt  !
Men det har ju varit julafton :)
Nu ska jag berätta hur vi hade :D
Jag mamma pappa och Joakim vi firade julafton själv men det var skönt ! :)
iaf så först så såg vi på kalle anka vid 3 sen så vart det julmat :D
Efter det så öppna vi paket :D
Jag fick:
*platt-tv :D
*dvd med usbutag
*Usb minne
*Nån sladd till tv
* Täckbyxor
*En parfym
*bodylotion
*1500kr
*Snowboardhjälm
*snowboard glasögon
*Ögonskugga
*Björn borg trosor
Ja det var allt tror jag :p
Här kommer bilderna på sakerna (inte alla saker :p )
tv
dvd och usbminnet
bodylotion och parfym
Min hjälm och glasögon :)
Ögonskuggan :)
Fick ögonskuggan av joakim (minbror)
Resten av mamma och pappa :D:D
förutom Pengarna :D
Aja tack för presenterna :D
Imorgon blir det att åka snowboard med Sara ;D;D:D
Kommer bli sjukt kul ! :D <3
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0